Sælger er let, når du først, hurtig og fremmest

Først – der før alle andre. Hurtig – bevægelse eller kan bevæge sig hurtigt. Fremmest – først i rang, ordre eller sted. Ville du gerne være første, hurtigt, og betragtes som førende i din virksomhed. Det korrekte svar er naturligvis ja. Her er ni tips, gode råd og praktiske idéer til at få dig på din vej. Disse salg tips arbejde.

1. første – alle potentielle kunder har behov. Alle potentielle kunder har problemer. Alle potentielle kunder er aldrig 100% helt tilfredse med deres nuværende leverandør. En professionel sælger genkender disse enkle kendsgerninger og bruger forberedt spørgsmål til at afdække de skjulte behov, problemer og utilfredshed, at hver potentiel kunde har. Når disse er blevet afsløret, forsøge altid at have din potentielle kunde kvantificere dem for dig i dollars. Hver kvantificerbar problem tigger om en løsning. Det er, hvor dine produkter og tjenester kommer.

2. først – måde at nå nummer et er baseret på din evne til at stille bundsolid og åbne spørgsmål. Udvikle og bruge et minimum af ti spørgsmål. Dine spørgsmål bør få dine potentielle kunder til at tale om deres forretning, ansvar, udfordringer, prioriteringer, nuværende leverandør, nuværende produkt, kriterier for at gøre en beslutning, beslutningsproces, forventninger, og hvordan de måler succes. Bemærk, at den person, der stiller spørgsmålene som regel kontrol over den salg opkald.

3. først – gøre hver kunde præsentation en personlig én. Hvis du spørger nok spørgsmål, vil du lære om din potentielle kunde. Jo mere du lærer, jo bedre bliver din mulighed for at skræddersy din præsentation. Målet er at få kunden tænker din præsentation er awesome. Run-of-the-Mill præsentationer er aldrig awesome. Når dit produkt passer til kundens specifikke behov bliver det så awesome.

4. hurtigt – i dag mere end nogensinde, er vores største udfordring for meget at gøre og ikke nok tid til at gøre det. Moaning og groaning ikke løsninger. Lære at prioritere alt. Start hver sælger dag med en six-pack. Nej, ikke sådan. Har en skriftlig liste over alle de ting, du ønsker at gøre hver dag. Prioriter din liste ved at skrive numre 1-6 ved siden af de seks mest vigtige ting. Hvis dette er så let, hvorfor så få mennesker gøre det?

5. fast – i salg vi har tendens til at over løfte. Vi er så ivrige efter at få den virksomhed vi gøre forpligtelser baseret på perfekt tilpasning og urimelige antagelser. Hver brudt engagement, er uanset hvor lille, en troværdighed fradrag. Være langsom til at begå og hurtige til at levere og du vil have en betydelig omdømme.

6. hurtig – nogen sagde engang, “Hvis du altid gøre, hvad du altid har gjort, altid får du hvad du altid fik.” Løfte fra denne dag fremad du vil aldrig sige disse ord igen, “Jeg har altid gjort det på denne måde.” De begrænser ord under disse hastigt skiftende tider. Stil disse to spørgsmål ofte: Hvordan kan jeg gøre det bedre? Hvordan kan jeg gøre det hurtigere? Du ledes i den rigtige retning, hvis du forsøger altid at gøre tingene bedre og hurtigere.

7. fremmest – er der V.I.P.’s og F.I.P.’s. Du ønsker ikke at være den sidstnævnte. En F.I.P. er en tidligere vigtig person. For at forblive en V.I.P. i dine kunder sind, blandes høje berøring med din high tech. Købe og bruge en gammeldags fyldepen. Send to håndskrevne noter dagligdags. (10 pr. uge, 500 om året, 5.000 pr. årti og 10.000 mere end tyve år). Det er et ægte strejf af klasse i disse travle tider.

8. fremmest – behøver du ikke at være meget bedre end dine konkurrenter til at vinde mere salg. Du behøver kun at være lidt bedre. At have en kant ikke giver dig en masse, det giver dig en lille fordel. Deltag i 1%-klubben. Forsøge at gøre alt, hvad der påvirker din virksomhed 1% bedre.

Forestil dig konsekvenserne, hvis du var 1% bedre i disse områder; dit spørgsmål, din efterforskning, dit netværk, din telefon, din tidsstyring, dine kommunikationsevner, din forhandlingsteknik, din afsluttende færdigheder osv. Store ting ske, når du fokuserer på at være lidt bedre.

9. fremmest – er princippet værktøj for sælgere ord. Du bruge ord til at foretage udnævnelser, at opbygge rapport, for at stille spørgsmål, til at lave præsentationer, håndtere indvendinger og bede om ordren. Ord er den egentlige nøgle til succes. For at undgå at blive overfaldet af din egen mund, vælge dine ord omhyggeligt. Du vil tage dine evner til det næste niveau, hvis du forberede og træne dine ord.

Først – der før alle andre. Hurtig – bevægelse eller kan bevæge sig hurtigt. Fremmest – først i rang, ordre eller sted.

Hvis dette ikke er din stil, kan du altid være sidste, langsom og efterslæb.

Gratis – eCourse The Art Of lukke The Sale.

Brug dette link for at komme i gang lige nu:

Gratis hvidbog – sådan sikre din næste

Nationale salgsmøde er bedre end din sidste

Brug dette link for at få din kopi Link

Gratis kan du videregive denne Professional sælgende quiz?

Brug dette link for at finde ud af.